Pagini

30 septembrie 2012

Emotie de toamna...


A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.

Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.
(Nichita Stanescu)

*
Lasa-mi toamna pomii verzi, 
Uite, ochii mei ti-i dau!...

Lasa-mi ocrul si purpuriul vesmintelor tale si auriul frunzelor de pe covorul moale, fosnitor.

Lasa-mi caldul soare, care-mi mangaie obrazul si-mi imbratiseaza inima intr-un bland alint.

Lasa-mi amintirea verii si dorul de iarna... 

Iar tu, nu uita ca te astept mereu in viata mea, cu calmul si generozitatea atat de proprii tie.



Love... Peace... Faith
ankladyl





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu